آموزش عالی

راه‌اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه علمی کاربردی

سامانه میز خدمت الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای تحقق سیاست‌های کلان دانشگاه در زمینه توسعه خدمات الکترونیکی، از اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ به صورت رسمی راه‌اندازی شده است.

به گزارش الفبای رشد به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، این سامانه، امکان ثبت و پیگیری غیرحضوری تمامی درخواست‌های اداری را برای دانشجویان، مدرسان و مراجعان فراهم کرده است.

استقرار این سامانه، گامی اساسی در راستای تحول دیجیتال و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی محسوب می‌شود و منجر به کاهش چشمگیر مراجعات حضوری و تسریع در فرآیندهای اداری خواهد شد.

این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و پاسخگویی به درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://pishkhan.uast.ac.ir از خدمات این سامانه شامل ثبت درخواست، پیگیری وضعیت پرونده و دریافت پاسخ استعلامات بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا