
به گزارش الفبای رشد به نقل از فرهنگ آفرینان،محسن زارعی، صبح چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه در نشست کشوری طرح ارتقا سواد سنجش معلمان دوره متوسطه اول (ویژه قطب ۵ کشوری) با اشاره به برگزاری آزمونهای هماهنگ سه درس علوم، ریاضی و فارسی در سال گذشته، اظهار کرد: آزمونهای سال قبل بر مبنای سنجش عملکردی بود و این اقدام نظرات مختلفی را از سوی دانشآموزان و همکاران، برانگیخت و این رویداد میتواند تلنگری برای نظام آموزشی ما و معطوف شدن توجهات طراحان و معلمان به اهداف کتاب درسی باشد.