آموزش و پرورش

بازنگری و اصلاح راهنمای عمل ارزشيابی و بارم‌بندی دوره ابتدايی و متوسطه

دفتر برنامه‌ريزی و تأليف كتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه «راهنمای عمل ارزشيابی دوره دوم متوسطه» را به‌منظور بهره‌برداری دانش‌آموزان، دبيران، مديران و طراحان آزمون‌های نهايی در نظام آموزش و پرورش براي سال تحصيلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انجام داده است.
به گزارش الفبای رشد به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دفتر برنامه‌ريزی و تأليف كتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه با هدف معرفی استانداردها و شيوه‌های ارزشيابی، تسهيل برنامه‌ريزی درسی، پشتيبانی از طراحي آزمون‌های نهايی منطبق بر اهداف آموزشی و يادگيری در راستاي ارتقای كيفيت آموزشي و تسهيل فرآيند ارزشيابی، بازنگری «راهنمای عمل ارزشيابی دوره دوم متوسطه» را به‌منظور بهره‌برداری دانش‌آموزان، دبيران، مديران و طراحان آزمون‌های نهايی در نظام آموزش و پرورش براي سال تحصيلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انجام داده است.

همچنین بارم‌بندي، كارنامه، جدول اهداف و نشانه‌هاي تحقق دروس پايه ششم ابتدايي و بارم‌بندي دروس دوره اول متوسطه نیز براي آزمون خرداد و شهريور ۱۴۰۴ بروزرسانی و جهت بهره‌مندي دانش‌آموزان و همكاران به پيوست قابل دسترسی است.

مخاطبان گرامی می‌توانند علاوه بر فايل‌های پيوست‌، با مراجعه به پورتال رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نشانی: www.oerp.ir و ورود به بخش مصوبات و آيين‌نامه‌ها، در قسمت راهنمای عمل ارزشيابی ، به فايل‌های مورد نظر دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا