آموزش و پرورش

ارزشیابی، پایان کار آموزش نیست

ارزشیابی، پایان کار آموزش نیست

به گزارش الفبای رشد به نقل از فرهنگ آفرینان،محسن زارعی، صبح چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه در نشست کشوری طرح ارتقا سواد سنجش معلمان دوره متوسطه اول (ویژه قطب ۵ کشوری) با اشاره به برگزاری آزمون‌های هماهنگ سه درس علوم، ریاضی و فارسی در سال گذشته، اظهار کرد: آزمون‌های سال قبل بر مبنای سنجش عملکردی بود و این اقدام نظرات مختلفی را از سوی دانش‌آموزان و همکاران، برانگیخت و این رویداد می‌تواند تلنگری برای نظام آموزشی ما و معطوف شدن توجهات طراحان و معلمان به اهداف کتاب درسی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا