آموزش و پرورش

موانع حضور کودکان اوتیسم در مدارس عادی

به گزارش الفبای رشد به نقل از ایرنا، به مناسبت روز جهانی بیماری‌های خاص، کارشناسان در نشستی تخصصی اعلام کردند که یکی از مهم‌ترین موانع برای حضور کودکان مبتلا به اوتیسم خفیف در مدارس عادی، باورهای نادرست خانواده‌های دیگر دانش‌آموزان است. به گفته متخصصان، این تصورات اشتباه می‌تواند زمینه‌ساز انزوا و حذف تدریجی این کودکان از آموزش فراگیر شود؛ در حالی که بسیاری از آن‌ها توانایی حضور موفق در محیط‌های آموزشی عمومی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا